Hoe sluit u uw Vision Pro aan op uw hoortoestellen?
Voordat u begint
Luistert u graag naar muziek, kijkt u graag video's of neemt u graag deel aan audio- of videogesprekken op uw Vision Pro? Alle Oticon hoortoestellen met Bluetooth® kunnen direct worden aangesloten op Vision Pro en bieden eenvoudige handsfree communicatie of directe streaming via Bluetooth® Low Energy-technologie voor audio- of videogesprekken op native VisionOS-apps
Uw hoortoestellen koppelen aan uw Vision Pro
Zorg ervoor dat Bluetooth is ingeschakeld en ga naar Instellingen > Bluetooth
Ga naar Toegankelijkheid > Hoortoestellen
Start uw hoortoestellen opnieuw op om ze in de koppelstand te zetten.
Uw hoortoestellen blijven drie minuten in de koppelstand. Uw Vision Pro moet uw hoortoestellen detecteren - detectie kan tot een minuut duren.
Gedetecteerde hoortoestellen verschijnen in Beschikbare apparaten onder Hoorapparaten .
Wanneer de namen van de hoortoestellen verschijnen, tikt u op de namen en accepteert u de koppelingsverzoeken.
Opmerking:
Wanneer u uw hoortoestellen uitschakelt, zijn ze niet langer verbonden met je Vision Pro. Om opnieuw verbinding te maken, zet u uw hoortoestellen aan. De hoortoestellen worden dan automatisch opnieuw verbonden met uw Vision Pro.
Problemen met het streamen van geluid vanaf uw Vision Pro
U kunt veel voorkomende verbindingsproblemen oplossen door de verbinding met uw hoortoestellen te vernieuwen.
We raden niet aan om Bluetooth uit te schakelen en vervolgens weer in te schakelen, omdat dit de verbinding met andere draadloze apparaten zoals toetsenborden of Bluetooth-muizen verbreekt.
Om de verbinding met uw hoortoestellen te vernieuwen, zet u de Airplay-knop uit en weer aan.