MyOticon

Beheer uw zaken online met MyOticon

Over MyOticon

MyOticon is het alles-in-een digitale customer service platform voor hoorzorgprofessionals. Het platform laat u uw zaken met Oticon doen waar en wanneer u wil. Plaats en beheer bestellingen, vraag marketing materialen aan, krijg toegang tot data van cliënten en veel meer – op zowel desktop als op mobiele toestellen .

false
false

Waarom MyOticon

MyOticon laat u uw zaken met Oticon doen op een manier die bij u past

  • Het is snel

    Zonder openingstijden of wachttijden van onze customer service, heeft u meer tijd voor uw cliënten

  • Het is makkelijk

    Plaats orders, beheer reparaties, bekijk uw zakelijke documenten en data van cliënten, en beheer wie waar toegang toe heeft in slechts een paar muisklikken

  • Het is georganiseerd

    Vind uw bestelgeschiedenis, reparaties, garanties, facturen, marketing materialen en veel meer, alles op een plek

Wat is er beschikbaar in MyOticon?

Online bestellingen plaatsen

Bestel standaard en custom hoortoestellen en volg ze gemakkelijk op de voet met track & trace.


Nazorg

Lever de meest up-to-date zorg met onmiddellijke toegang tot de gegevens van de toestellen van uw cliënt en de garantiestatus daarvan.


Beheer van uw zaken*

Krijg toegang tot uw zakelijke documenten, marketing materialen en meer, en beheer gemakkelijk wie van uw werknemers toegang heeft.

*Beschikbaar eind 2023